politiespreekuur

iedere donderdag van 13.30 tot 15.00 uur in dorpscentrum "de Wieken", Molenstraat 15 te Vaassen.

vrijdag 18 juni 2010

Politie onderzoekt brand in schuur

De politie stelt een onderzoek in naar een schuurbrand aan de Woestijnweg in Vaassen.

Op zondagavond 13 juni j.l. vlak na 20:00 uur ontvingen politie en brandweer een melding over de schuurbrand. De schuur hoorde bij een vrijstaande woning. Er zouden twee jongens zijn gezien die rond de tijd dat de brand begon wegliepen.

De politie heeft een onderzoek ingesteld en vraagt getuigen die de politie nog niet hebben gesproken, om contact op te nemen via 0900-8844.

De brandweer heeft de brand geblust.

4 opmerkingen:

  1. Hi John Elskamp,

    Ik vind dat Jan wijnhoud niet deze week vrij mag komen, hij heeft veel van mijn leeftijd aan de ''Drugs'' Geholpen ik ben er ondertussen af..
    Ik vind het erg jammer dat ik mijn vrienden nu zo naar de ''Klote'' Moet zien gaan.
    Ik weet dat hij niet meer in Gemeente Epe mag wonen, maar dat is niks tegen over de gezondheid van mijn vrienden.

    Wil je reageren, Reageer hier dan even terug..

    Met vriendelijke groet..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi John Elskamp,

    Ik had hem even hier gepost omdat ik verder niet weet hoe ik je een berichtje moest sturen, en trouwends mijn vrienden zijn minderjarig + Ik ook..

    Met vriendelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geachte Anoniem,

    Ondanks dat je opmerking/vraag niet bij dit artikel thuis hoort, wil ik je wel bedanken voor je reactie.

    Ik wil best reageren op je opmerking, maar niet bij dit artikel. Mogelijk kun je even tel. contact met mij opnemen via 0900-8844. Mocht ik er niet zijn, dan laten ze wel een bericht voor mij achter met het verzoek jou te bellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een reactie op anoniem :

    Het slaat totaal nergens op waarom jan niet vrij mocht komen ten eerste dat jij en je vrienden drugs gebruiken of gebruikte ligt tog echt aan jezelf jij bent begonnen aan de drugs jan is daarin tegen alleen maar iemand die ervoor zorgde dat JIJ je dagelijkse behoeftes kreeg, en dat erbij als je een beetje drugs gebruiker was dan had je ook wel gemerkt dat de drugs van jan meerendeels richting de poedersuiker ging inplaats van richting de drugs !! het is makkelijk om een ander aan te wijzen op fouten die jezelf begaat blijf je dan altijd een kind en moet alles je voorgezegd worden voor je uberhaupt een keuze kan maken ? en dat erbij er zijn zo focking veel meisjes en jongens die al jong aan de drugs gaan en waardoor ? nou niet zoals jij zegt door een dealer zoals jan nee meestal door de problemen die ze hebben of uit nieuwsgierigheid en vervolgens vinden ze t lekker en willen meer en meer en omdat jan gewoon goed met iedereen op kon schieten en mensen zich juist fijn voelen met jan in de buurt en daarom rustig hun jointje of lijntje of pilletje bij hem namen. Het is misschien niet goed dat een volwassen man drugs verkoopt aan minderjarige maar die minderjarige zijn er toch echt allemaal zelf bij. En als ouder zijnde snap ik hun ook wel want het zijn toch hun kinderen die aan d drugs zitten maar dan moeten ook HUN het probleem bij hun eigen kinderen gaan neerleggen. Jan kan wel zeggen nee ik verkoop jullie niets maar dan gaan ze wel na een andere drugsdealer en zeg nou zelf dan kennen ze het beter bij jan halen ;) want die verkoopt toch poedersuiker inplaats van echte PEP.

    BeantwoordenVerwijderen