politiespreekuur

iedere donderdag van 13.30 tot 15.00 uur in dorpscentrum "de Wieken", Molenstraat 15 te Vaassen.

zondag 7 maart 2010

Uitslag poll

De afgelopen 15 dagen heeft er een poll op mijn weblog en hyves gestaan, met de vraag:

Is de politie voldoende zichtbaar in de wijk aanwezig.

In totaal hebben 27 bezoekers hun stem uitgebracht, waarvoor mijn dank. De stemming was als volgt:

6 x Ja
20 x Nee
1 x Geen mening

Het is, gezien de uitslag, duidelijk dat een groot deel van de wijkbewoners en wijkgebruikers vinden dat de politie onvoldoende zichtbaar in de wijk aanwezig is. Voor mij en mijn collega's "stof" tot nadenken.

Mocht u goede tips hebben hoe ik en mijn collega's onze zichtbaarheid in de wijk kunnen verbeteren, dan hoor ik deze graag. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via 0900-8844, een bezoek brengen aan het inloopspreekuur in de Wieken [iedere donderdag van 13.30 tot 15.00 uur of reageren op dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten