politiespreekuur

iedere donderdag van 13.30 tot 15.00 uur in dorpscentrum "de Wieken", Molenstraat 15 te Vaassen.

zaterdag 6 februari 2010

de wijk als vuilstortplaats?

Op donderdag 04 februari ontving ik een klacht uit de Vogelbuurt, over gedumpte afval in de bosjes langs de Kievitstraat.

Gisteren heb ik samen met een collega op de aangegeven locatie een kijkje genomen. Op de hoek Kievitstraat/Kouwenaarspad troffen wij op gemeentegrond, tegen het hek van het sportpark, een viertal vuilniszakken met o.a. tuinafval aan.

Op dit moment is mij niet bekend wie verantwoordelijk is voor deze milieu overtreding. Mocht u informatie hebben, wie de afval daar gedumpt heeft, dan hoor ik dat graag.

De wijkbeheerder van de gemeente is door mij in kennis gesteld en zal er voor zorgen dat de zakken opgeruimd worden of heeft ze inmiddels al opgeruimd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten