politiespreekuur

iedere donderdag van 13.30 tot 15.00 uur in dorpscentrum "de Wieken", Molenstraat 15 te Vaassen.

woensdag 24 februari 2010

Politie voetbalt tegen "hang"jongeren

Gisteren heb ik samen met een aantal collega's deelgenomen aan het zaalvoetbaltoernooi in dorpscentrum "de Wieken" te Vaassen.

Het voetbaltoernooi in de voorjaarsvakantie was georganiseerd door straathoekwerker Sven Blokdijk van Koppel. Deelnemen aan dit toernooi was voor mij en mijn collega's een mooie manier om eens op een andere wijze in contact te komen met de plaatselijke "hang"jeugd.

In totaal namen 10 teams deel aan het toernooi. Naast ons politieteam deden er nog 6 teams uit Vaassen, 2 uit Epe en 1 uit Emst mee aan het toernooi, wat overigens uiterst gemoedelijk en sportief verliep.

Het team Vaassen 1 won het toernooi door in de finale met 4-1 te winnen van het team Epe 2. Ons team eindigde op een 6e plaats.

Mijn collega Laura van Enck werd tot beste speler van het toernooi uitgeroepen. Zij wist tijdens het toernooi drie maal te scoren. In de wedstrijd tegen het team "Bende van Ellende" 2x en tegen het team Vaassen 3 1x.

Langs deze weg wil ik Sven Blokdijk en zijn collega's van Koppel bedanken voor de prima organisatie. Daarnaast wil ik de jeugd bedanken voor hun sportiviteit in de wedstrijden tegen ons en voor de "voetballes" die we van een aantal teams hebben gekregen.

Als het aan mij en mijn collega's ligt, zijn we er de volgende keer zeker weer bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten